Strony

niedziela, 13 marca 2011

Ewan Dobson - niesamowity gitarzysta

Nigdy nie byłem fanem gitarowej techniki fingerstyle.Mimo to od zawsze darzyłem szacunkiem  gitarzystów grających tym stylem. Za ciężką pracę, którą włożyli w to żeby tak wymiatać należy im się głęboki pokłon. Podziwiam taką grę ale ona mnie zupełnie nie kręci. Na dłuższą metę nie mógłbym słuchać takiej muzyki. Do czasu. Bo dosłownie przed chwilą odkryłem Ewana Dobsona, kanadyjskiego wioślarza, który tak zamiata na gitarze, że aż się wierzyć nie chce. Widziałem i słyszałem naprawdę wiele kapel i wielu gitarzystów solowych. Ale to co zobaczyłem dziś w wykonaniu Dobsona po prostu mnie zamurowało. Zresztą co tu gadać. To trzeba zobaczyć i posłuchać.







To tylko przykładowe filmy, które moim zdaniem warto zobaczyć. Więcej oczywiście jest dostępnych na YouTube. Zainteresowanym napiszę jeszcze, że Dobson wydałł 5 albumów

  • Guitar
  • The Red Army Love Potion
  • Healthy Obsession
  • Ewan Dobson
  • Ewan Dobson II



1 komentarz: